PUNJENI ČOKOLADNI KEKSI


Pozdrav svima!

Danas vam tipkam recept za prefine kekse koje sam radila sad za Božić. Recept sam pronašla na Coolinarici i odlučila isprobati jer sam smatrala da spoj čokoladnih keksa sa bijelom čokoladom ne mogu nikako biti loši 🙂 i stvarno su jako, jako fini, a uz to su i jako lijepi i dekorativni, idealni za blagdanski stol 😀

KEKSI:

20 dag brašna

12 dag margarina

2 žumanjka

1 žlica kakaa

1 vanilin šećer

1 žličica praška za pecivo

6 dag šećera

PUNJENJE:

15 dag bijele čokolade

4 žlice vrhnja za šlag

U posudu staviti sve sastojke za kekse i umijesiti tijesto. Staviti u frižider na 30 minuta. Zatim tijesto razvaljati i kalupićima vaditi oblike (pola keksića neka bude sa rupom u sredini). Poslagati na lim obložen papirom za pečenje i peći na 180°C 8-10 min.

Otopiti bijelu čokoladu sa vrhnjem. Na ohlađene kekse bez rupe u sredinu stavite po žličicu ove smjese i poklopite keksićem sa rupom i malo pritisnite da se slijepe. Ostavite da se krema stegne pa slažite u kutije.

Napomena: od ove količine sastojaka ne ispadne baš puno keksića (doduše nisam brojala koliko mi je ispalo ali svakako nam je bilo premalo koliko su nam bili fini XD ), pa ako želite više poduplajte smjesu. S obzirom na to da sam ih sada radila prvi put nisam htjela povećavati količinu, ali idući put sigurno radim duplo!  😀

Original recept: Coolinarika

wp_20161224_14_28_48_pro

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.