KUGLOF OD LIMUNA


Ne radim kuglofe baš često, mi svi nekako više volimo one “konkretne” kolače sa puno kreme, ali ponekad, kad imam malo vremena, kuglof je super riješenje, isto kao i muffini, jer je brzo gotov i ne zahtjeva puno posla.

A ovaj prefini, sočni kuglof od limuna će vam biti idealan dodatak uz kavu ili čaj 🙂

POTREBNO JE:

3 jaja

6 žlica šećera

1 vanilin šećer

1 dl ulja

1 čaša čvrstog jogurta

12 žlica glatkog brašna

1 prašak za pecivo

1 limun

Jaja, šećer i vanilin šećer izmiksajte da dobijete svijetlu smjesu. Dodajte ulje i jogurt i izmiksajte. Zatim na to prosijte brašno i prašak za pecivo. Limunu naribajte koricu i istisnite sok pa i to dodajte u smjesu od jaja.

Kalup za kuglof dobro namastite i pospite brašnom, pa u njega izlijte smjesu.

Pecite na 180°C 30-ak min.

Izvadite iz pećnice, ostavite da se malo ohladi, a zatim ga istresite na tanjur za posluživanje.

Kad se skroz ohladi posipajte ga šećerom u prahu. Po želji, umjesto šećera u prahu, kuglof možete preliti glazurom, npr. od limuovog soka i šećera u prahu.

8 misli o “KUGLOF OD LIMUNA

  1. I evo peče se već ceo sat,tek sada će biti nešto od njega,ali nema tu visinu i izdašnost kao Vaš na fotki i uopšte kao kuglof. Sve sam stavila,i PZP, ništa nije preskočeno. Uh, baš mi je žao,svi smo ga čekali 🙂
    Neću odustati!
    Hvala Vam na receptu!

    Liked by 1 person

  2. Recept je delovao super dok ga nisam napravila… Nešto se ne slaže u vezi brašna… Greška u pisanju ili? Retko je i kolač mi nije uspeo. Napominjem da sam pravila mnogo kuglofa i banana bread- a u životu…. Nisam početnik hoću da kažem 🙂

    Sviđa mi se

    • Pozdrav Aleksandra, baš mi je žao što Vam kuglof nije uspio 😔 nije greška u pisanju…istina da smjesa ne ispadne jako gusta kao kod nekih drugih recepata za kuglof, ali meni se bez problema ispekao, tako da stvarno ne znam 🤔 u svakom slučaju, hvala Vam na komentaru 🙂

      Sviđa mi se

        • Pa ja obično uvijek za sve recepte, pa tako i ovaj, stavljam baš onako pune žlice, ako ste sipali srednje, onda je možda to u pitanju. Moja je greška što to nisam napomenula u receptu 🙈 isprike zbog toga

          Sviđa mi se

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.