TORTA OD SIRA I LIMUNA


Nakon malo dužeg vremena, evo me opet 👋 i to sa receptom za jednu prefinu tortu, zbog koje ćete mi oprostiti na dužoj pauzi 😁

Ovo je torta od koje ćete poželjeti komad više, posebno ako ste ljubitelj svježeg sira u kolačima…. Biskvit je onaj običan, ‘moj’, kakav najčešće radim, a krema od svježeg sira, vrhnja za šlag i limuna, a sve zaokruženo preljevom od limuna…. Ukratko – lagano, osvježavajuće i jako ukusno!

Izrada nije posebno zahtjevna, najviše vremena vam treba za biskvit, krema i preljev su začas gotovi i jednostavni. Moja mala preporuka je da koristite svježi sir koji je kremast, jer po mom iskustvu – takvi kremasti su uvijek bolji za kolače 🙂 U kremu i preljev po potrebi možete staviti i više šećera nego što sam ja navela, sve je stvar ukusa i koliko slatko tko voli. Znate da ja na šećeru štedim 😜

BISKVIT:

2 jaja

4 žlice šećera

1 limun šećer

1 dl ulja

1 dl mlijeka

8 žlica brašna

1 prašak za pecivo

KREMA OD SIRA:

50 dag svježeg sira

3 žlice šećera

3 dl vrhnja za šlag

sok od 1 limuna

PRELJEV OD LIMUNA:

4 listića želatine

sok od 1 limuna

1 žlica šećera

Za biskvit izmiksajte jaja, šećer i limun šećer. Dodajte ulje i mlijeko. Zatim na to prosijte brašno i prašak za pecivo. Sve izmiješajte i izlijte u kalup promjera 26 cm koji ste obložili papirom za pečenje. Pecite na 180 C 15-ak min.

Za kremu prvo vrhnje za šlag izmiksajte. Svježi sir izmiksajte sa šećerom i sokom od limuna. Dodajte izmiksano vrhnje i sve dobro promiješajte. Kremu premažite preko biskvita i stavite u hladnjak.

Namočite listiće želatine prema uputi na vrećici. Limunov sok, 150 ml vode i šećer zagrijte. U tome otopite ocijeđenu želatinu. Ostavite da se malo ohladi, a zatim polako prelijte preko kreme. Vratite u hladnjak da se stegne. Ukrasite šlagom.

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.