KEKSIĆI SA LIMUNOM


Jutro, dragi moji! 🙂

Danas vam tipkam recept za ove prefine prhke keksiće koje sam radila za božićne blagdane.

Zapravo bih mogla reći da je ovo jedan neuspjeli kolač koji je na kraju ispao savršeno. Zašto? Zato što sam htjela napraviti keksiće koji će izgledati kao sniježne grude (prigodno, jel 🙂 ). Paaa dobro, izgledaju kao sniježne grude, ali…..da bi dojam bio potpun trebalo ih je uvaljati u šećer u prahu, tako sam ja to sebi zamislila, no kad sam par komada uvaljala pa isprobala shvatila sam da su mi puno, puno ukusniji bez šećera u prahu. Tako da na kraju nisam imala grude, nego obične keksiće XD no nije mi žao, jer su mi stvarno ispali jako ukusni.

Pa ajmo na recept!

POTREBNO JE:

55 dag brašna

10 dag gustina

malo soli

25 dag margarina

10 dag šećera u prahu

1 limun

Limunu naribajte koricu i iscijedite sok. Pomiješajte brašno, gustin, malo soli, koricu limuna i šećer u prahu. Na to dodajte margarin narezan na listiće i limunov sok i zamijesite tijesto rukama.  Tijesto vam ne smije biti ni premekano, ni pretvrdo. Ako vam je preljepljivo, premekano dodajte još malo brašna, a ako vam je pretvrdo dodajte još malo limunovog soka. Od tijesta radite male kuglice i slažite ih na lim obložen papirom za pečenje. Pecite na 180°C 8-10 min. Pazite da vam ostanu svijetli!

Po želji ih možete uvaljati u šećer u prahu, isprobajte pa vidite kako vam je bolje 🙂

Oglasi

6 thoughts on “KEKSIĆI SA LIMUNOM

Komentiraj

