MUFFINI VANILIJA-ŠUMSKO VOĆE


muffini vanilija-šumsko voće (3)

Muffini, ovaj puta voćni 😀

Recept je sa Coolinarike. Meni osobno, fenomenalnog okusa!! 😀 Pre,prefini su, vjerujte mi, nećete požaliti ako ih isprobate!

Ako pratite blog, onda ste možda primijetili da već ima ovdje podosta recepata za muffine, al eto, nije naodmet još pokoji ako je dobar 🙂 a i bit će ih još! 🙂 stvar je u tome što volim isprobavati i eksperimentirati, a muffini su zapravo idealni kandidati za to. Sve je kao na istu foru, al opet, svaki recept je drugačiji, okus je drugačiji. A jako su brzo gotovi pa su mi uvijek spas kad sam u žurbi. A kako ih obožavam, i kad nisam u žurbi često se nađu na mom stolu 😄

No, ajmo mi na recept! Pišem kako sam ja radila.

muffini vanilija-šumsko voće

Potrebno je:

2 jaja

20 dag glatkog brašna

1 puding od vanilije

10 dag šećera

1 burbon vanilin šećer

3 žličice praška za pecivo

5 dag bijele čokolade

75 ml ulja

150 ml mlijeka

15 dag zamrznutog šumskog voća

Brašno pomiješajte s praškom za pecivo, pa dodajte prašak za puding, šećer i burbon vanilin šećer. Malo razmutite jaja pa ih dodajte u smjesu skupa s uljem i malo mlijeka. Dobro promiješajte da vam se ne stvore grudice pa lagano dodavajte preostalo mlijeko. Zatim dodajte nasjeckanu bijelu čokoladu. Na kraju umiješajte zamrznuto šumsko voće, ali nemojte puno miješati da vam tijesto ne poprimi boju od voća. Samo lagano promiješajte da se sve poveže. Tom smjesom punite kalupiće za muffine i pecite na 180°C 20-25 min. Samo mala napomena: kad punite kalupiće pazite na to da vam voće bude više na sredini kalupića da vam se ne bi desilo, kao meni, ovo:

IMG_20150907_165640

Kad se ohlade možete ih posipati šećerom u prahu ili preliti otopljenom bijelom čokoladom.

Ja nisam, jer onog trena kad sam ih izvadila iz pećnice su stigli gosti, tako da više nisam imala vremena za to. A bili su prefini i bez toga 🙂

muffini vanilija-šumsko voće (2)

Izvor: Coolinarika

Oglasi

Komentiraj

