OREO KUGLICE


Oreo keksi!! Obožavam ih! I onako, kao u reklami, u kombinaciji sa mlijekom…..mmmmm…..idealno 😀 pa zašto onda ne bi isprobala i nešto drugo sa tim prefinim keksićima?

Tražeći tako po internetu neku inspiraciju, na ovaj recept sam naišla na nekom stranom blogu (ehhh….više se ni ne sjećam kojem) i tako danimaaaa stoje meni u glavi te kuglice a nikako da ih napravim….

oreo kuglice

E sad, stigao je i taj produženi vikend 🙂 i odmah sam se bacila na posao 🙂

Kuglice su začas gotove, potrebno vam je 10-ak minuta da ih napravite, a što je još bolje – potrebna su vam samo 3 sastojka!

oreo kuglice2

1 kutija Oreo keksa (176 g)

90 g krem sira (ja sam koristila ABC krem sir od Belja)

20 dag bijele čokolade

Oreo kekse sameljite. Ja to obično napravim u mini sjeckalici, tako mi je najjednostavnije i najlakše. Izmiješajte ih sa krem sirom. Navlažite ruke vodom (tako da vam se smjesa ne lijepi za prste) i radite male kuglice. Bijelu čokoladu otopite na pari pa svaku kuglicu umočite u otopljenu čokoladu. Poslažite na papir za pečenje. Kad se čokolada počne stezati možete ih posipati sa malo izmrvljenih keksa. Ili ih ukrasite sa šarenim mrvicama ili tamnom čokoladom, tko kako želi. Ostavite da se čokolada dobro stegne. Ja sam kuglice radila navečer pa sam ih ostavila preko noći da se dobro osuše.

oreo kuglice3

Oglasi

4 thoughts on “OREO KUGLICE

  1. Pingback: TOP 10 RECEPATA U 2015 | nešto slatko

Komentiraj

