JAFFA TART


Jaffa!! Da čujem….postoji li netko tko ne voli Jaffu?? Ja te kekse obožavam, pa kad sam vidjela ovaj recept na Coolinarici morala sam ga isprobati, bilo je to jače od mene 😉

Svima je dobro poznato da se čokolada i naranča idealno slažu, tako da kad god radite neki kolač u kojem glavnu ulogu igraju ta dva sastojka ne možete pogriješiti….već unaprijed znate da će to biti fino!

A ovaj tart je mene naprosto oduševio! I ne samo mene, nego i sve druge koji su ga probali i zato sam odlučila da ću recept staviti na blog, iako ovdje već dugo stoji recept za Jaffa kolač (koji možete pogledati => OVDJE) po kojem ja inače radim kad se zaželim Jaffe (domaće! 😀 ). Ali ovaj tart je ipak ponešto drugačiji pa neće škoditi imati ga i ovdje pohranjenog 🙂 pogotovo zato jer ga namjeravam raditi opet i to uskoro! 🙂 Skrozje jednostavan za napraviti, a okusom podsjeća na prave Jaffa kekse. Zato….ako volite Jaffu onda ćete biti itekako zadovoljni i sa ovim kolačem.

PODLOGA:

30 dag plazma keksa

15 dag margarina

5 žlica soka od naranče

5 dag šećera u prahu

2 žlice kakaa

ČOKOLADNA KREMA:

400 ml mlijeka

1 puding od čokolade

20 dag čokolade

naribana korica 1 naranče

4 žlice šećera

KREMA OD NARANČE:

400 ml soka od naranče

4 žlice šećera

1 puding od vanilije

PRELJEV:

10 dag čokolade

40 ml ulja

Sameljite plazma kekse pa ih pomiješajte sa šećerom u prahu i kakaom. Otopite margarin pa ga dodajte u kekse zajedno sa sokom od naranče. Smjesu utisnite u kalup za tart (moj je ∅28 cm). Rasporedite smjesu po dnu i po rubovima kalupa. Pecite u pećnici na 200°C 10 minuta.

Puding pomiješajte sa šećerom i razmutite sa malo mlijeka. Ostatak mlijeka stavite da zakuha, pa ulijte smjesu od pudinga i skuhajte. Odmah u vruće dodajte čokoladu i koricu naranče i izlijte na podlogu od keksa. Ostavite da se ohladi i stegne.

Puding od vanilije i šećer pomiješajte sa malo soka od naranče. Preostali sok stavite da zakuha pa ulijte smjesu od pudinga i skuhajte. Izlijte preko pudinga od čokolade. Ostavite da se ohladi i stegne.

Čokoladu i ulje zajedno otopite na laganoj vatri i prelijte preko pudinga.

jaffa-tart-5

Original recept: Jaffa tart – Coolinarika

8 misli o “JAFFA TART

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.