ČOKO MUFFINI


Pozdrav! 🙂

Tri tjedna godišnjeg odmora je iza mene, polako se vraćam u svakodnevnicu i u normalu 😉 Već dosta dugo nisam ništa objavila na blogu, što zbog nedostatka vremena, što zbog godišnjeg koji sam cijeli provela na moru. No, to ne znači da nisam bila vrijedna u kuhinji i sada se skupilo dosta recepata (neke zaostatke imam još od Uskrsa, vjerovali ili ne!). Ali, nema vezeee, nadoknadit ćemo mi to! 😉

Nadam se da ste i vi “odradili” svoj godišnji odmor, da ste se lijepo odmarali, otputovali negdje na more i pustili mozak na pašu bar na kratko 🙂

Ja ni na moru nisam imala mira što se tiče kolača 😀 pa sam isprobala neki novi recept koji ću ubrzo staviti na blog. Danas sam se ipak odlučila za ove muffine koje sam radila još davno a nikako da ga natipkam. Pa, eto, danas rješavam jedan od zaostataka 😉

POTREBNO JE:

2 jaja

4 žlice šećera

1 vanilin šećer

2 dl mlijeka

1 dl ulja

13 žlica brašna

1 prašak za pecivo

1 žlica kakaa

10 dag mliječne čokolade

Jaja umutite sa šećerom i vanilin šećerom. Pomalo dodavajte mlijeko i ulje. Zatim na to prosijte brašno, prašak za pecivo i kakao. Dobro izmiješajte. Na kraju umiješajte nasjeckanu mliječnu čokoladu. Smjesu stavljajte u kalupiće za muffine i pecite na 180°C 20-25 min.

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.