LEDENI VAL


Došao je red za objavu jednog jako, jako starog recepta koji imam zapisan već jedno sigurno 15-ak godina. Više se uopće ne sjećam odakle mi recept. Već ga jako dugo nisam radila, jer uvijek isprobavam i izmišljam nešto novo, no tu i tamo se vratim tim nekim svojim receptima koji su mi baš onako super, pa utvrđujem gradivo 😆

Tako se i ovaj kolač sakrio među hrpom mojih papira i bilježnica sa receptima, pa kad sam slučajno nabasala na njega, tražeći zapravo nešto drugo, baš sam se razveselila i odmah ga išla raditi 😊

S obzirom da je kolač slojevit možda izgleda kompliciran, no zapravo uopće nije. Biskvit je onaj jednostavan, klasičan, krema je od gustina i pudinga od slatkog vrhnja koji je malo drugačijeg okusa i arome od onog od vanilije pa je krema jako ukusna, a u sredini su poslagane piškote. Malo sam promijenila neke sitnice u receptu, prilagodila sam svom ukusu, ali u osnovi to je to i ne mijenja okus kolača. Jako je ukusan, pa se nadam da ćete ga isprobati 🙂

BISKVIT:

7 jaja

7 žlica šećera

1 vanilin šećer

7 žlica oštrog brašna

KREMA:

7 dl mlijeka

2 žlice gustina

1 puding od slatkog vrhnja

4 žlice šećera

25 dag maslaca ili margarina

DODACI:

kakao

1 pakovanje piškota

3-4 žlice marmelade od marelica

GLAZURA:

20 dag čokolade za kuhanje

malo ulja

malo vrhnja za šlag

Odvojite žumanjke od bjelanjaka. Bjelanjke izmiksajte da dobijete čvrsti snijeg, zatim im dodajte šećer i vanilin šećer i izmiksajte. Polako dodavajte jedan po jedan žumanjak i između svakog dodavanja miksajte. Na kraju lagano umiješajte brašno. Ulijte u veliki lim (kao onaj od pećnice, ali duboki). Pecite na 180°C 20-25 min. Napominjem da ćete kasnije biskvit morati prerezati na dva dijela, pa ako vam je tako lakše onda odmah smjesu podijelite na dva dijela i svaki dio zasebno ispecite.

Prašak za puding, gustin i šećer pomiješajte sa malo mlijeka. Preostalo mlijeko stavite na vatru da zakuha pa u njemu skuhajte puding. Ostavite da se ohladi. U ohlađeni puding umiksajte maslac ili margarin.

Ohlađeni biskvit prerežite vodoravno na dva dijela. Donji dio premažite sa polovicom kreme. Kremu bogato pospite kakaom. Piškote namočite u mlijeko i slažite preko kreme. Zatim piškote bogato pospite kakaom. Premažite preostalom kremom. Prekrijte drugim dijelom biskvita. Biskvit premažite marmeladom od marelice.

Čokoladu za kuhanje otopite sa malo ulja i vrhnja za šlag na laganoj vatri i time prelijte kolač. Ja sam sa žlicom prelazila preko površine da bih napravila valoviti efekt. U receptu piše da se kolač još ukrasi sa šlagom, no ja nisam.

Ako isprobate recept, šaljite mi svoje slike i dojmove 🙂 osim ovdje na blogu, možete mi se javiti i na Fejsu i Instagramu.

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.