STRACCIATELLA GRIZ KOCKE


Pozdrav!

Oni koji me prate od samih početaka znaju da najviše volim kremaste kolače. Kod mene je pravilo – što kremastije to bolje 🙂 Tako da, uz svoje probrane recepte koje često radim, uvijek pronađem nek novi koji mi zapne za oko pa ga kad-tad moram isprobati. Tako je bilo i sa ovim kolačem koji sam pronašla na netu, točnije na blogu gospođe Sandre Reci Peci, gdje stvarno možete pronaći pregršt recepata, a sve bolji od boljeg 🙂 pa zavirite malo tamo, sigurna sam da ćete pronaći nešto za sebe 🙂

Ja sam se jedva odlučila koji da isprobam XD Ima ih još nekoliko koji su već isprintani i samo čekaju da ih napravim 🙂 Na kraju je odluka pala baš na ovaj jer je prepun kreme, podloga su samo petit keksi, a vrlo je jednostavan i brz za napraviti. Ovakav tip kolača je po meni idealan za ljetno vrijeme, kad nam se ne da paliti pećnicu, kad hoćemo nešto brzinski napraviti da se zasladimo, a savršen je kad je dobro rashlađen.

Tri stvari sam izmijenila u receptu – u kremu od griza bi trebala ići i 2 žumanjka, koje ja nisam stavila, a u stracciatella kremu sam stavila čokoladne mrvice umjesto čokolade za kuhanje (u originalnom receptu ide 2 rebra naribane čokolade za kuhanje) i još bi trebalo staviti 3 žlice šećera u prahu, no ja nisam stavila ni to jer kad sam probala kremu smatrala sam da nije potrebno dodatno zaslađivati. No, to je stvar ukusa pa procijenite sami da li da dodajete šećer ili ne.

PODLOGA:

petit keksi

KREMA OD GRIZA:

8 dl mlijeka

2 dl griza

8 žlica šećera

1 vanilin šećer

2 žlice kiselog vrhnja

15 dag maslaca ili margarina

STRACCIATELLA KREMA:

1/2 l vrhnja za šlag

10 dag čokoladnih mrvica

3 žlice kiselog vrhnja

1 želatina fix

U lim složiti petit kekse koje ste prethodno namočili u mlijeko.

3 dl mlijeka pomiješajte sa šećerom i grizom, a ostatak mlijeka stavite  da zavrije pa u njega ukuhajte smjesu od griza. Kuhajte dok se ne zgusne, oko 5 min. U još mlačnu kremu dodajte kiselo vrhnje, a kad se krema skroz ohladi u nju umiksajte margarin.

Izmiksajte vrhnje za šlag, zatim dodajte želatinu i kiselo vrhnje. Na kraju umiješajte čokoladne mrvice.

Na petit kekse stavite kremu od griza, a preko nje stracciatella kremu. Po želji posipajte čokoladnim mrvicama ili prelijte čokoladnim preljevom.

Izvor: RECI PECI – Stracciatella griz kocke

 

Oglasi

Komentiraj

