OSVJEŽAVAJUĆI KOLAČ S VIŠNJAMA


Pozdrav!

Danas vam tipkam recept za kolač koji već neko vrijeme čeka na objavu. Recept je iz knjige Milane Vlaović “Priče o nedjeljnom kolaču”.

Knjigu sam kupila prije par godina na Interliberu. Kad sam je ugledala na štandu odmah sam je zgrabila da je malo prelistam, no to mi nije baš pošlo za rukom XD svatko tko je bio na Interliberu zna o čemu pričam – uvijek je tako velika gužva da ni ne uspiješ sve vidjeti, čak niti zastati i normalno razgledati jer te naguravaju sa svih strana. Uvijek se iživciram zbog tih gužvi :/ no kako obožavam čitati i obožavam knjige, usprkos tim gužvama, obavezno svake godine odem na Interliber i vratim se sa njega sa bar jednom knjigom.

Tako sam i ovu knjigu uzela skoro na neviđeno, nisam baš mogla proučiti što se sve nalazi u njoj, još su me i frendice zezale zašto uopće želim knjigu sa receptima kad ih doma imam hrpu XD Ali kako je knjiga bila jako jeftina ipak sam je uzela, jer sam si mislila…ma hajde, i ako ne bude nijednog dobrog recepta unutra, nema veze, neću propast za par kuna!

A kad sam došla doma i napokon je uzela u ruke oduševila sam se! 🙂 Štivo je lagano, onako baš za razbibrigu, svaki recept je popraćen jednom pričom, a svi recepti su mi super!

Ovo je prvi recept iz knjige koji sam isprobala. Zapravo to i nije bio moj prvi izbor za isprobavanje jer je sa višnjama koje ne volim, ali sam dobila kompot od višanja koji sam morala potrošiti, pa eto ga 🙂 A moji kušači su bili oduševljeni 🙂

BISKVIT:

5 jaja

10 dag šećera

10 dag glatkog brašna

4 dag gustina

1 prašak za pecivo

2 žlice kakaa

50 ml ulja

100 ml mlijeka

KREMA:

1 kompot od višanja

1 puding od vanilije

4 dag šećera

1 limun šećer

DEKORACIJA:

2 dl vrhnja za šlag

čokoladne mrvice

Ocijedite kompot od višanja. Sok sačuvajte.

Odvojite žumanjke od bjelanjaka. Bjelanjke istucite u snijeg.  Žumanjke izmiksajte sa šećerom, pa dodajte brašno pomiješano sa gustinom, praškom za pecivo i kakaom. Dodajte ulje i mlijeko. Na kraju lagano umiješajte snijeg od bjelanjaka. Izlijte u lim i pecite na 180°C 5-7 min. Izvadite, pa po biskvitu rasporedite ocijeđene višnje. Vratite u pećnicu i pecite još 15-20 min. Tokom pečenja višnje će vam lagano utonuti u tijesto.

Ocijeđenom soku od kompota dodajte vode da dobijete 450 ml tekućine. Prašak za puding pomiješajte sa šećerom i limun šećerom i razmutite u malo soka od kompota. Preostalu tekućinu zagrijte dok ne zakipi, pa umiješajte pripremljeni puding. Kuhajte 1-2 min. Odmah vrući puding prelijte preko ohlađenog biskvita. Ohladite.

Izmiksajte vrhnje za šlag i premažite ga preko ohlađenog kolača. Pospite čokoladnim mrvicama.

Ovim receptom ujedno sudjelujem u blogerskoj igri Ajme, koliko nas je u kojoj je domaćica Natalija sa bloga Mystic cakes.

Imate li Milaninu knjigu? Sviđa li vam se? Jeste li isprobali koji recept iz nje? Imate li preporuku koji isprobati? Pišite mi 🙂

3 misli o “OSVJEŽAVAJUĆI KOLAČ S VIŠNJAMA

  1. Pingback: Ajme, koliko nas je! - 100 recepata sa kakaom - Mystic Cakes

  2. Pingback: OSVJEŽAVAJUĆI KOLAČ S VIŠNJAMA: Svi koji su ga kušali bili su oduševljeni | http://receptidomacice.com

  3. Pingback: Ajme, koliko nas je! – 100 recepata sa kakaom – Mystic Cakes

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.