MINI TORTICE SA KUPINAMA


WP_20160625_13_56_37_Pro

Zadnjih tjedana sam poprilično neaktivna na blogu, no za to postoji dobar razlog….bila sam u fazi preseljenja, preuređivanja stana i još štošta što ide uz to. Samim time je i kuhinja postala mjesto na koje sam vrlo rijetko zalazila XD

Sada je napokon i to sve pri kraju, pa se ponovno mogu više posvetiti i kuhanju i pečenju kolača, a i blogu 😀 Još veći vjetar u leđa mi je to što sad napokon imam puno više mjesta u kuhinji nego što sam imala do sada u podstanarskom stančiću u kojem sam dosad bila, koji je bio beskrajno sladak, ali sa jednom velikom manom (za mene): minijaturnu kuhinjicu sa vrlo, vrlo malo prostora gdje mi je bila potrebna sva snalažljivost za manevriranje sa loncima i posudama XD

I tako…sad se skupilo podosta recepata koji čekaju da ih stavim na blog. Baš jučer gledam te svoje papiriće, zabilješke i bilježnice jer napokon želim i tu ladicu dovesti u red i čudim se sama sebi koliko se toga nakupilo! Neki recepti čekaju već mjesecima na svoj red!

I tako razmišljam koji recept da danas napišem i na kraju se odlučim za ove tortice koje sam radila jučer, a ovi drugi recepti….paaa….kad su čekali toliko dugo…onda mogu još malo 😉 Stoga….stay tuned 😀 da ne propustite koji slatki recept 😉

No, krenimo na tortice….nastale su sasvim slučajno….jer sam neki dan radila jedan kolač za koji mi je trebao šlag za ukrašavanje, pa mi je ostalo tog šlaga, a ne volim bacati hranu, uvijek volim sve iskoristiti, pa sam smišljala kako da ga iskoristim i odlučila sam ubaciti ga u kremu kojom sam punila ove prhke košarice.

 

PRHKE KOŠARICE:

40 dag brašna

25 dag maslaca

10 dag šećera

1 žličica limunove korice

1 jaje

KREMA:

250 ml mlijeka

2,5 žlice gustina

4-5 žlica šećera

1 mahuna vanilije

100-150 ml vrhnja za šlag

kupine

Zamijesite prhko tijesto od svih sastojaka.  Zamotajte u prozirnu foliju i ostavite u hladnjaku 1 sat.

Razvaljajte tijesto i okruglim kalupićem izrežite krugove, pa ih stavljajte u kalup za muffine. Prije nego stavite tijesto kalup dobro namastite i pospite brašnom. Tijesto izbockajte vilicom i stavite peći na 180°C 15-20 min.

 

Pomiješajte šećer i gustin sa malo mlijeka. Preostalo mlijeko stavite na vatru. Mahunu vanilije prerežite i sastružite joj srž koju dodajte u mlijeko. Kad mlijeko zakuha ulijte smjesu od gustina i kuhajte dok se ne zgusne. Ostavite da se ohladi.

Vrhnje za šlag izmiksajte i zatim umiksajte u ohlađenu kremu. Moj savjet je da prvo dodate malo šlaga u kremu i izmiksate da se poveže pa onda dodajete malo po malo sav šlag. To je zbog toga da vam se ne naprave grudice i da vam se sve dobro poveže. Govorim iz iskustva, lošeg! XD Znalo mi se desiti da mi se sve ili zgruda ili se uopće ne uspije lijepo povezati, pa budite oprezni s tim. I još jedna napomena: napisala sam 100-150 ml vrhnja jer zapravo ne znam TOČNO koliko sam ga stavila jer mi je već bilo izmiksano u šlag, ovo je onako odokativno. Ako želite čvršću kremu stavite manje vrhnja, ako želite rjeđu stavite više.

Kad su se košarice ohladile napunite ih kremom i na kremu poslažite kupine.

Savjeti: 

  • umjesto mahune vanilije možete koristiti i vanilin šećer
  • umjesto kupina možete staviti neko drugo voće

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.