VIŠNJICA


 

Nedavno je mojoj mami bio rođendan i, između ostalog, odlučila sam joj za poklon napraviti tortu 🙂

A kako sam znala da će nas biti više taj dan, jer su dolazili u goste neki članovi šire obitelji, onda sam uz tortu radila i kolač. Jer kakvi smo mi svi obožavatelji slatkog torta nam je stvarno premalo! Inače, moja mama obožava višnje pa sam joj napravila tortu sa višnjama, a kolač nije bio voćni (za one koji ne vole voćne kolače….da, da, ima i takvih 😉 ).

Ime torte mi je došlo sasvim spontano, prvo: zato što su glavni sastojak višnje; a drugo: moja mama se zove Višnja pa je ponekad brat od milja zove Višnjica, a kako sam tortu radila za nju i pazila da stavljam i kombiniram sastojke koje voli, izbor imena se zapravo nametnuo sam 😉

Mogu samo reći da su kritike na tortu bile dobre. Slike baš i nisu :/ slikala sam stvarno na brzinu, prije odlaska kod mame, a presjek torte među hrpom ljudi koji su jedva čekali da navale na nju XD pa ne zamjerite!

Ovim receptom sam odlučila sudjelovati u blogerskoj igri Ajme, koliko nas je i to po prvi puta. Već dugo je pratim, ali nikad još nisam sudjelovala 🙂 Kada sam vidjela da je domaćica gđa Frana sa bloga ŽIV – žlicom i vilicom kao temu/sastojak mjeseca  izabrala višnje, napokon sam se odlučila poslati ovu svoju tortu 🙂

BISKVIT:

6 jaja

6 žlica šećera

3 žlice brašna

5 žlica gustina

1 prašak za pecivo

ŽELE OD VIŠANJA:

1 kompot od višanja

3 žlice gustina

3 žlice šećera

1 vanilin šećer

KREMA:

0,5 l vrhnja za šlag

10 dag bijele čokolade

Odvojite žumanjke od bjelanjaka. Bjelanjke istucite u snijeg, postupno dodavajte šećer. Zatim dodajte žumanjke, jedan po jedan, pa brašno, gustin i prašak za pecivo. Izlijte u kalup ∅26 cm i ispecite na 180°C. Pečen biskvit prerežite vodoravno na dva dijela.

Višnje ocijedite od soka. Pomiješajte gustin, šećer i vanilin šećer sa malo soka od višanja, a preostali sok stavite na vatru. Kad zakipi dodajte smjesu od gustina i kuhajte dok se zgusne. Tada u to umiješajte višnje i maknite s vatre. Odmah premažite po donjem biskvitu.

Bijelu čokoladu nasjeckajte. Vrhnje za šlag izmiksajte, jedan dio (3-4 žlice) ostavite na stranu za ukrašavanje, a u preostali dio dodajte bijelu čokoladu. U tankom sloju premažite po ohlađenom želeu od višanja, prekrijte drugim biskvitom i premažite ga preostalom kremom.

Rub torte premažite šlagom koji ste ostavili sa strane i ukrasite po želji.

višnjica (3)

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.