TOP 10 RECEPATA U 2015


Dragi moji sretna vam i uspješna Nova godina!! Nek vam je puna sreće, zdravlja, ljubavi, radosti i svega što si sami poželite 😀

Kako uvijek početkom nove godine svi pomalo razmišljamo o onoj protekloj,  što nam se ostvarilo, što nije, kakva je bila, kakva će biti nova….tako sam i ja odlučila napraviti jedan mali osvrt na proteklu godinu što se tiče bloga i recepata.

S obzirom da sam blog započela u travnju 2015., a blog je do kraja godine imao preko 16 000 pregleda smatram to velikim uspjehom i, iskreno, kad sam započinjala blog nisam o tako nečemu mogla ni sanjati 😀 stoga sad koristim priliku da se zahvalim svima vama koji me pratite, koji mi se stalno javljate, koji isprobavate recepte sa bloga. Veliko vam hvala ❤ jako mi je važno vaše mišljenje i presretna sam kad mi se netko od vas javi! Nadam se da ćemo se i u novoj godini družiti i čitati i dalje 🙂

Krenimo sad sa top 10!

Ovo su najgledaniji recepti u 2015:

  1. LIJENA ŽENAlijena žena

  2. POLJSKA PITAIMG-20150510-WA0001

  3. DVOBOJNE ŠNITEdvobojne šnite

  4. ČOKOLADNE NIJANSEDSC_0076

  5. KRAŠOTICEkrašotice (2)

  6. KOLAČ SA KEKSOM I PUDINGOMjednostavni kolač s keksom i pudingom

  7. VOĆNA FANTAZIJAVoćna fantazija

  8. ČOKOLADNI GRIZ KOLAČčokoladni griz kolač (2)

  9. ČOKOLADNI MINI KUGLOFIDSC_0059

  10. OREO KUGLICEoreo kuglice

A ja bih još nadodala još jedan koji je bio najocjenjeniji, i to sa čistom peticom (sasvim opravdano!):

Eto! 🙂 ako vam je koji kolač promaknuo od prije sad ga imate prilike proučiti (i napraviti 😉 )

Zanima me da li ste koji od kolača sa liste isprobali? Ako jeste, koji?

Oglasi

3 thoughts on “TOP 10 RECEPATA U 2015

  1. Draga Vlatka, hvala na lijepim željama i na svim divnim receptima! Puno uspjeha ti želim na svim životnim poljima u novoj godini i radujem se tvojim novim postovima! 🙂 Ide ti odlično, samo tako nastavi! 😉 (što se isprobavanja tiče – muffini s čokoldaom i oni s narančom – odlični! :))

    Liked by 1 person

Komentiraj

