LJETNO OSVJEŽENJE


Upravo sada, dok vam pišem ovaj post, ne bi se nimalo moglo reći da nam je potrebno nekakvo ljetno osvježenje kako naslov kaže XD Nakon jučerašnje kiše poprilično je i zahladilo i, dok gledam kroz prozor, imam osjećaj kao da nam je jesen naglo, prenaglo već stigla! Unatoč tome, kalendarski gledano, ljeto nam je još uvijek tu i nadam se da ćemo uhvatiti još toplih dana prije nego nam jesen zaozbiljno zakuca na vrata 🙂

Ako ništa drugo, barem sada kad je zahladilo, se nitko neće mrštiti na spomen paljenja pećnice i pečenja kolača 🙂 pa je idealno vrijeme za novi recept!

Ovaj recept sam prepisala sa Coolinarike, tako da ne znam zašto je njegova autorica izabrala baš ovakvo ime za njega, jer je to zapravo kolač koji možete raditi u bilo koje doba godine. Nažalost, u potrazi za njim, da bih vam mogla staviti link do originalnog recepta, sam shvatila da su ga sa Coolinarike maknuli ili ga ja jednostavno nisam pronašla 😦

Recept je jako, jako sličan Ledenim kockama, koje ja inače obožavam, pa sam zato odlučila isprobati i ovaj recept. Zapravo sam skužila da svaki put kad radim Ledene kocke radim ih po nekom drugom receptu, imam ih barem 10-ak različitih XD i svi isprobani i dobri. A dva recepta možete pronaći i ovdje na blogu >> LEDENE KOCKE. Možda vam se onda čini besmislenim da na blog stavljam još jedan recept koji je zapravo samo inačica nekog već postojećeg, ali meni ima smisla hihi jer…kao prvo – skoro sve kaj napravim završi na ovim stranicama i to mi je onda najlakši način da pronađem neki recept (bolje nego preturat po hrpi bilježnica i knjiga sa receptima jer to onda potraje, treba se snaći u tom kaosu XD ), a kao drugo – ovaj kolač mi je toliko ukusan da bi bilo šteta da nije ovdje i da ga ne podijelim sa vama. Čak bih mogla reći da mi je za nijansu bolji od svih mojih Ledenih kocki 🙂

BISKVIT:

5 jaja

5 žlica šećera

2 žlice kakaa

5 žlica brašna

1/2 praška za pecivo

PRELJEV:

2 dl vode

20 dag šećera (ja stavim 10 dag)

KREMA:

1 l mlijeka

12 žlica brašna

10 žlica šećera

2 vanilin šećera

25 dag maslaca ili margarina

GLAZURA:

15 dag čokolade za kuhanje

150 ml slatkog vrhnja

Jaja izmiksajte sa šećerom. Pomiješajte kakao, brašno i prašak za pecivo pa to prosijte na smjesu od jaja i sve dobro promiješajte. Izlijte u lim i pecite na 190°C 15-20 min.

Prokuhajte vodu sa šećerom i prelijte vruće po ohlađenom biskvitu.

Pomiješajte brašno, šećer i vanilin šećer sa malo mlijeka da dobijete gustu smjesu, a preostalo mlijeko stavite na vatru. Kad zakuha ulijte smjesu od brašna i kuhajte dok se ne zgusne. Prekrijte prozirnom folijom da vam se ne napravi korica i ostavite da se ohladi. U ohlađenu kremu umiksajte omekšali maslac/margarin. Biskvit premažite kremom.

Otopite čokoladu sa slatkim vrhnjem (pazite da vam ne zakipi!) i prelijte preko kreme.

I to je to! Uživajte 🙂

 

Oglasi

Komentiraj

