THE VERSATILE BLOGGER AWARD


versatile-blogger-award

Danas vam tipkam jedan sasvim drugačiji i, za mene, neuobičajeni post 🙂

Danas neću pričati o kolačima, danas neće biti recepta. Danas vam tipkam o The Versatile Blogger Award. Ova nagrada se dodjeljuje blogerima za koje se smatra da imaju kvalitetan sadržaj i stil pisanja. Ujedno je i odličan način za predstavljanje blogova 🙂 Nominirala me draga Slavenka sa bloga Knjiga inspiracija. Ako još niste zavirili na njezin blog, obavezno to učinite sada 🙂 Ja osobno Slavenkin blog obožavam čitati, jedva dočekam svaki novi post i uvijek mi izmami osmijeh na lice ❤

Ovim putem ti se, Slavenka, još jednom zahvaljujem što si me nominirala, iznimna mi je čast što sam se našla na ovoj listi i to mi jako puno znači ❤

A ajmo sad i na pravila igre:

  1. Zahvalite osobi koja vas je nominirala
  2. Nominirajte do 15 blogera (možete manje, ali ne više) i obavjestite ih
  3. Podijelite sa svima 7 činjenica o sebi
  4. Objavite sliku nagrade u svom tekstu i ova pravila

Bilo bi dobro da se nominacije ne ponavljaju,  dakle pokušajte navesti one koje još niste vidjeli na listi, a pratite ih i volite njihov rad 🙂 Samim time, ja sam sa svog popisa morala izostaviti neke blogere koje redovito pratim i koje jako volim, ali samo zato jer su već nominirani 🙂

Moje nominacije su:

Naranča

Mirisna teka

Knjiga i kolača

Kuhanje je lako

Mala posvuduša

Paoline priče

Lemon Pi

Začinjeno s ljubavlju

Happy woman beauty blog

Slatki začin

Marie’s kitchen of beauty

Gourmet playground

Little Bit of MarKla

Eto, to su nominacije, a sada slijedi teži dio….

7 stvari o meni

  1. Obožavam more (Dalmaciju). Svake godine čim malo zatopli i sunce jače zagrije mene uhvati totalni nemir i ne mogu dočekati godišnji ili kakav produženi vikend pa da odjurim na more 😀 Moji roditelji već godinama imaju kamp kućicu stacioniranu u jednom kampu, pa naravno da koristim svaku priliku da se uputim tamo.
  2. Moj jutarnji ritual vikendom. S obzirom da sam zaposlena u poduzeću koje ima samo jutarnju smjenu, jedva dočekam vikend. Ne, ne zbog dužeg spavanja. Nikad nisam bila neka spavalica. Stvar je u mojem malom ritualu koji preko tjedna ne mogu odraditi: ustanem, doručkujem, sve onako lagano, pomalo…a onda kava, prava, turska….ta prva jutarnja kava i cigareta uz laptop ili križaljke, bez žurbe i stresa, mi je nešto neprocjenjivo!<3
  3. Volim čitati. Najviše volim krimiće, trilere, glavno da je napeto 🙂 Ljubavne romane sam gutala u tinejdžerskoj dobi ali brzo me to prošlo 😄 danas takvu knjigu jedva da pogledam, mislim…mogu je pročitati, ali nije mi to to.
  4. Nikako ne volim vježbati. Ako mi je ijedan predmet u školi bio omražen, to je definitivno bio tjelesni 😄 Nikada nisam voljela sportske aktivnosti, osim ako se pod time podrazumijeva gledati repku na TV-u izvaljena u krevetu sa vrećicom kikirikija u ruci. Dakle, volim gledati, ali ne volim prakticirati. Znam da bi trebala, znam da je zdravo, ali ne mogu se prisiliti! Dobijem kao volju i počnem i nakon par dana već dižem ruke od svega i zaputim se u kuhinju napravit neki kolač, čisto da se utješim 🙂
  5. Obožavam ljude sa dobrim smislom za humor. A i sama se jako volim šaliti. Nekad znam i pretjerati pa oni koji me ne poznaju mi se čude, oni koji znaju već su navikli, pogotovo zato što moj smisao za humor ponekad graniči sa sarkazmom.
  6. Avon. Avonom se bavim već jedno 15-ak godina i jako volim njihove proizvode.
  7. Užasno sam tvrdoglava! Ja kad si nešto zacrtam to tako mora i biti. U stanju sam sve preokrenuti i ići glavom kroz zid i protiv svih i svega da bi bilo onako kako sam si ja zamislila. Čak i onda kad znam da nisam u pravu i da radim krivo. Znam, znam, grozna mana koju pokušavam kontrolirati!

Mislim da mi nikad nije bilo teže napisati post, ovih 7 stvari o meni me ubi! 😄 Pisala sam i brisala….hihi 😉 no, eto ga, nekako sam dovukla do kraja 🙂

Radujem se čitanju novih nominacija jer već, evo, na samom početku sam otkrila neke nove zanimljive blogove za koje nisam znala, pa vjerujem da će ih biti još 🙂

 

Oglasi

12 thoughts on “THE VERSATILE BLOGGER AWARD

  1. Vlatka!! 🙂 kao prvo – hvala na nominaciji! 🙂 i baš sam sretna što o tebi znam sad i ove neke stvarčice koje si navela 😀 slagat ćemo se fino nas dvije kad se konačno na kavi nađemo! i da, meni ta tvoja tvrdoglavost zvuči više kao vrlina nego kao mana 😉 ❤

    Liked by 1 person

  2. Pingback: Lemon Pi nominiran za Versatile Blogger Award – Lemon π

Komentiraj

