MUFFINI SA BIJELOM I CRNOM ČOKOLADOM


muffini sa bijelom i crnom čokoladom

Neki dan sam za jednu obiteljsku feštu radila hrpu muffina. Neke nove, neke stare, neke po receptu, neke iz glave…..

Tako vam danas predstavljam jedne koje sam napravila onako iz glave, jer sam htjela potrošiti čokoladu u kapljicama koje mi se skupilo od svake pomalo. To su mi nekakvi ostaci od prijašnjih kolača, pa eto…ubacit ću ih u muffine….da ne stoji, da se potroši 🙂

POTREBNO JE:

2 jaja

50 ml ulja

7 žlica šećera

200 ml mlijeka

1 žličica ekstrakta vanilije

13 žlica glatkog brašna

2 žlice kakaa

1 prašak za pecivo

5 dag tamnih čokoladnih kapljica

5 dag bijelih čokoladnih kapljica

Izmiksajte jaja i šećer, pa dodajte ulje, mlijeko i ekstrakt vanilije. Dodajte prosijano brašno, prašak za pecivo i kakao. Zatim dodajte obje vrste čokoladnih kapljica i dobro promiješajte. Stavljajte žlicom smjesu u kalupe za muffine i pecite na 180°C 20-ak min.

Na slikama se ne vidi dobro ta bijela čokolada, ali to sam djelomično i ja kriva jer sam se žurila sa slikanjem pa nisam obraćala pažnju na to, pa sam tek kasnije vidjela da se ni na jednoj slici ne vidi :/ Ali više nije bilo prilike za popravak jer smo već sve pojeli hihi XD

Ako nemate čokoladne kapljice možete koristiti i običnu čokoladu nasjeckanu na kockice.

Oglasi

Komentiraj

